توافق نامه همکاری

با توجه به اینکه خدمات مجموعه تولیدی می باشد و در سفارشات تولیدی برخلاف فروش محصولات خام عوامل مختلفی دخیل می باشد، لازم به توضیح موارد زیر می باشیم.

توافق-نامه-ساک-خرید-و-تبلیغاتی

( قبل از هرگونه پرداخت لطفا شرایط توافق همکاری را مطالعه فرمائید )

پس از پرداخت وجه از طرف شما به منزله قبولی شرایط لحاظ می گردد

در سفارشات چاپی ساک کاغذی:  در نظر داشته باشید در صورتی که از قبل نمونه چاپ شده در اختیار دارید ، لطفا نمونه آن را جهت تطبیق رنگ چاپ و عدم مغایرت بیش از ۱۰ درصد برای ما ارسال نمائید، در صورت عدم ارائه رنگ مورد نظر به صورت چاپی مغایرت رنگ به عهده این مجموعه نمی باشد و کارفرمای محترم مسئول خواهد بود.

تیراژ تمامی سفارشات چاپ کاغذی برای هر ۱۰۰۰ عدد شامل ۳ الی ۵ درصد ضایعات می باشد و این مورد شامل کسر هزینه یا عودت هزینه نمی باشد.

در صورت افزایش تعداد بیش از ۱۰ عدد به ازای هر ۱۰۰۰ عدد، هزینه آن در فاکتور محاسبه خواهد شد. این میزان تا حداکثر ۵ درصد به ازای هر ۱۰۰۰ عدد می باشد.

در صورت سفارش فرم های اختصاصی ، در زمان چاپ می توانید نماینده خودرا جهت نظارت بر چاپ در محل چاپخانه داشته باشید.

درفرم های عمومی و اختصاصی چاپ افست، اختلاف بین رنگ مانیتور و خروجی چاپ به میزان ۱۵ درصد لحاظ گردد، در صورتی که سیستم رنگ چاپ شما RGB تنظیم شده باشد هیچگونه ضمانت و گارانتی چاپ شامل سفارش نخواهد شد.

زمان تحویل سفارشات بر مبنای روز کاری به غیر از ۵ شنبه ها و جمعه ها و ایام تعطیل می باشد. شروع سفارشات بعد از تائیدیه کتبی طرح از جانب شما می باشد.

درصورت وجود اشتباه پس از دریافت تائیدیه از سوی کارفرما، هیچ گونه مسئولیتی به عهده این مجموعه نمی باشد.

شرایط-پیش-پرداخت

شروع روند طراحی و تولید بعد از واریز ۵۰ درصد پیش پرداخت امکان پذیر می باشد.

تحویل سفارشات با تسویه کامل فاکتور در محل شرکت یا در زمان تحویل، صرفا امکان پذیر می باشد.

در سفارشات، پس از اتمام تولید تعداد نهایی شمارش و در فاکتور لحاظ می گردد. در تمامی سفارشات ۵ درصد افزایش یا کاهش تعداد وجود خواهد داشت، در صورت کسری هزینه عودت و در صورت اضافه شدن به جمع فاکتور اضافه میگردد.

نمونه رنگ پارچه در هرپارت سفارش و خرید از کارخانه امکان تغییر رنگ تا ۱۰ درصد نسبت به سری قبل را دارد.

هزینه بسته بندی و ارسال به شهرستان به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد این مورد پس از آماده شدن سفارش محاسب می گردد. هزینه ارسال به باربری به صورت پسکرایه می باشد.

درصورت درخواست فاکتور رسمی، قبل از هرگونه واریزی با حسابداری هماهنگ فرمائید،فاکتورهای غیر رسمی پس از پرداخت قابل تغییر به فاکتور رسمی نمی باشند، فاکتور غیر رسمی فاقد هرگونه اطلاعات فروشنده و مهر می باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل در روند تولید که باعث گردد سفارش در زمان اعلام شده آماده نگردد و تاخیر بیش از ۳ روز باشد، با توجه به نظر کارفرمای گرامی امکان عودت هزینه وجه می باشد.

تمامی استعلام قیمت ها به روز می باشد، چنانچه ۲۴ ساعت از تاریخ پیش فاکتور گذشته باشد این مجموعه نسبت به تغییر و محاسبه قیمت بروز مجاز می باشد.

در زمان تائید و پرداخت فاکتور در صورتی که طرح شما تا ۱ روز کاری بعد از تائید فاکتور برای ما ارسال نگردد و کار برای تولید ارسال نشود در صورتی که این تاخیر از طرف کارفرما باشد، با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه امکان تغییر قیمت ها در فاکتور می باشد و بابت این تغییر قیمت مجموعه مسئولیتی را عهده دار نمی باشد.

امکان نمونه گیری فیزیکی در صورت امکان با دریافت هزینه اختصاصی قابل انجام می باشد .

در پایان از زمانی که برای مطالعه این متن قرار دادید سپاسگزاریم و قدردان اعتماد شما کارفرمای گرامی هستیم.

( قبل از هرگونه پرداخت لطفا شرایط توافق همکاری را مطالعه فرمائید )

پس از پرداخت وجه از طرف شما به منزله قبولی شرایط لحاظ می گردد