ساک دستی

محبوبیت ساک دستی با چاپ لوگو

استفاده از ساک دستی با لوگوهای چاپی یکی از بهترین روش های تبلیغ برای برندهای مختلف است. در گزارش تحقیقاتی از بازار که توسط sourcing city منتشر شده است، در سال 2018، ساک دستی تبلیغاتی در رده بندی محصولات مورد توجه مردم برای تبلیغات، رتبه ای زیر 20 را کسب کرده بوده اند. شاید پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث محبوبیت ساک دستی با لوگوهای چاپی شده است؟ برای شما نیز جذاب باشد. در این صورت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ساک ها دوست دار محیط زیست هستند

جهان به معنی واقعی کلمه با انبوهی از تولیدات پلاستیکی روبرو است که تا سال ها قابل جذب نمی باشند. این مسئله را زمان خرید بیشتر از هر وقت دیگری درک می کنید. خرده فروشان از انواع کیسه های پلاستیکی استفاده می کنند. خبر خوب آن است که بخشی از فروشندگان از کیسه هایی با مواد جایگزین استفاده می کنند. مانند

استفاده از این قبیل کیسه ها و ساک های جایگزین می تواند اسیب کمتری به محیط زیست اطراف ما بزند زیرا به راحتی قابل بازیافت است. این مسئله که شرکت ها برای تبلیغات خودشان از ساک هایی که اغلب از جنس پارچه هستند استفاده کنند، می تواند در مخاطبانشان تاثیری مثبت را ایجاد کند. این تاثیر مثبت می تواند به بهبود روند فروش و افزایش مشتریان کمک کند.

همچنین شما دارای انتخاب های گسترده ای در زمینه ساک های چاپی هستید. شما می توانید این ساک ها را در انواع مختلف:

  • رنگ ها
  • سایزها
  • دسته ساک کوتاه یا بلند
  • طراحی های متناسب با شرکت شما
  • و … انتخاب کنید.

ساک دستی به همراه چاپ

افزایش آگاهی از نام تجاری خود

آمار نشان می دهد، ساک دستی تبلیغاتی که توسط انواع شرکت ها استفاده شده است، توانسته است نام تجاری این برندها را بیشتر محبوب کند. چاپ لوگو و یا شعار برند شما، بر روی یک ساک می تواند راهی موثر برای نشان دادن نام تجاری شما برای صدها نفر از مردم در خیابان ها باشد (به عبارتی بیلیبورد تبلیغاتی کوچکی است در دستان مشتریان شما). زمانی که مشتریان شما در پارک، خیابان، وسایل نقلیه عمومی و … از ساک هایی با لوگو چاپی شما استفاده می کنند، در واقع تبلیغ کننده شما در سطح شهر می باشند.

اندازه ساک ها

اکثر هدایای تبلیغاتی مانند:

  • خودکار
  • دفترچه
  • سررسید
  • و …

سایز مناسبی برای نشان دادن لوگو و شعار تبلیغاتی شرکت ها نیستند. اما به دلیل سایزبندی متفاوت ساک ها، مردم می توانند لوگو و یا شعار تبلیغاتی برند شما را به راحتی از دور ببینند. در صورت لزوم می توانید اطلاعات تماس و یا حتی جزئیات بیشتری را به فضای خالی که این کیسه ها در اختیار شما قرار می دهند، اضافی کنید.

دقت داشته باشید که ساک دستی با لوگوهای چاپی باید هویت تجاری شما را به مردم منتقل کنند. با این تفاسیر طراحی این کیسه ها حائز اهمیت است.

صرفه جویی در هزینه

به دلیل اینکه جنس اغلب ساک های دستی که به عنوان هدایای تبلیغاتی داده میشود، از پارچه است، نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی مانند:

  • خودکارهای نفیس
  • فلاسکها و ماگ های چاپی
  • سررسید های چرمی
  • و …

هزینه کمتری دارد. به میزان کافی در دسترس بودن تمامی موارد مورد نیاز برای تولید این ساک ها باعث شده است تا از نظر هزینه مصرفی برای تولید، یکی از بهترین گزینه برای شرکت ها و کسب و کارهای نوپا باشد.

قابلیت استفاده در رویدادهای مختلف

از ساک دستی تبلیغاتی می توانید در اغلب رویدادها استفاده کنید. اما نکته مهم ان است که در صورتی که ساک های چاپی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود در :

  • نمایشگاه ها
  • سمینارها
  • رویدادها
  • و …

انتخاب کرده اید، برگ برنده ای نسبت به رقیبانتان دارید. چرا؟ چون ساک چاپی شما وسیله ای است که از لحظه ی دریافت، قابلیت استفاده دارد. به این معنی که در صورتی که دیگر شرکتها و رقیبان شما در این رویدادها، هدایای تبلیغاتی دیگری را در اختیار مشتریان قرار دهند، آن هدیه ها با احتمال زیاد در ساک شما قرار خواهد گرفت. با این تفاسیر شما نه تنها تبلیغ شرکت و نام تجاری خود را کرده اید، بلکه تبلیغات دیگر شرکت های رقیب را حذف و خنثی کرده اید.

ساک دستی به همراه چاپ

نکاتی که برای چاپ یک ساک دستی می تواند حائز اهمیت باشد چیست؟

کنتراست (تضاد) ایجاد کنید.

استفاده از رنگ های متضاد مانند:

  • سیاه و سفید
  • کرم در آبی تیره
  • نقره ای بر روی سبز
  • و …

ترکیب رنگ های کلاسیک، بازی با نور و غیره می تواند ساک تبلیغاتی شما را متفاوت و قابل توجه کند.

بگذارید لوگو کار خودش را انجام دهد

لوگو مهمترین نشانه بصری شرکت شماست. مسئله داشتن لوگو مناسب، بسیار حائز اهمیت است زیرا که لوگو نقطه کامونی پیام شما است که میخواهید به مخاطبان انتقال دهید. یکی از مزایای ساک های چاپی تبلیغاتی، چاپ لوگو در ابعاد مختلف است. پس حتما لوگویی مناسب را قبل از سفارش این ساک ها، طراحی کنید.

به جنس ساک ها دستی توجه کنید.

به دلایلی روشن، برخی از ساک ها برای برخی از کسب و کارها بهتر عمل میکنند. ساک های مقوایی جدا کننده برای حمل شیشه های آبمیوه و شیر، قطعا نسبت به ساک دستی پارچه ای بهتر عمل می کنند. از سوی دیگر فروشگاه های مواد غذایی بهتر است از ساک هایی با الیافت پنبه ای استفاده کنند که محکمتر است.

استفاده از رنگ های متنوع یا تک رنگ بودن؟

به همان میزان که ساک های رنگی می تواند عالی باشد، استفاده از تک رنگ نیز می تواند چشم گیر باشد. سفید خالص، سبز، آبی و … می تواند به اندازه یک ساک رنگ قابل توجه باشد. توصیه می شود که از رنگ های سبک مانند:

  • زرد کم رنگ
  • آبی و سبز کم رنگ
  • صورتی کم رنگ
  • و …

استفاده کنید. سپس لوگو خود را با یک رنگ تیره چاپ کنید.

به طراحی فضایی دقت کنید.

از فضایی که ساک ها در اختیار شما قرار می دهند به خوبی استفاده کنید. لوگو شما نباید لزوما در وسط قرار گیرد. می تواند به صورت عمودی و یا افقی، همراه با تصویری با مزه در فضا قرار گیرد. انواع فضاسازی های مختلف را امتحان کنیدو بهترین آن را انتخاب کنید.

سخن اخر

همانطور که می بینید، ساک دستی تبلیغاتی چاپی یکی از بهترین گزینه های افزایش آگاهی و تبلیغات برند است. در این مقاله میزان اهمیت این کالا و همچنین پیشنهاداتی برای افزایش تاثیر این ساک های تبلیغاتی ارائه شد. در صورتی که می خواهید برای تبلیغات خود از ساک های چاپی استفاده کنید، گروه بگ ایران با سال ها تجربه و رضایت مشتریان می تواند به شما برای رسیدن به اهدافتان کمکی موثر نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *