مزایای استفاده از ساک تبلیغاتی پارچه ای

ارائه ساک تبلیغاتی یکی از شیوه‌‌های آگاه سازی از برند است که این روزها در میان کسب و کارها به شیوه‌ای رایج تبدیل شده است. این روزها ساک پارچه ای به دلایل مختلف، پرچم دار این شیوه از تبلیغات است. اما بیایید به کمی عقب تر بازگردیم، جایی که برای اولین بار یک محصول به عنوان نماد تبلیغ به مردم عرضه شد. این زمان به بیشتر از 100 سال قبل بازمیگردد و از کشور آمریکا آغاز شده است. اولین محصولات تبلیغاتی دکمه های کمپین حمایت از جورج واشنگتن بود که به عنوان نماد حمایت از او به نظامیان داده شد. پس از آن ایجاد یک محصول تبلیغاتی به ایده ای نو و پرطرفدار تبدیل شد، تا جاییکه پس از گذشت چند سال توانست به دنیای پر از شگفتی تبلیغات قدم بگذارد.

تنها کمی بعد از آن، استفاده از کیسه‌ های تبلیغاتی به ابزار ساده ، مدرن و پرطرفدار کسب و کارها برای برندسازی تبدیل شد. امروزه انواع ساک‌های تبلیغاتی پارچه ای، برزنتی، کاغذی و…  به بازار عرضه شده است. صاحبان کسب و کارها می توانند با انواع چاپ و در هر رنگ و طرح، از برند خود یک رسانه ی دیداری متحرک و البته کارآمد بسازند.

تولید-انواع-ساک-دستی-و-تبلیغاتی (16)

برند شما همراه همیشه ی مشتری!

گرچه چاپ و پخش هدایای تبلیغاتی این روزها رواج زیادی پیدا کرده، اما هنوز برای بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ این سبک از تبلیغ بی فایده به نظر می آیند. بهتر است به آمارهای ارائه شده در فروش جهانی نگاهی بیندازیم.

 بررسی های سالیانه فروش در دنیا نشان می دهد از هر ده نفر، شش نفر از مشتریان ، محصول تبلیغاتی را تا حدود دو سال نگهداری می کنند که سی و یک درصد از این محصولات ساک های تبلیغاتی است. همچنین هشتاد و دو درصد از مشتریان توانسته اند تبلیغ کننده ی یک محصول تبلیغاتی که دریافت کرده‌اند را تا دو سال آینده به یاد بیاورند. این اعداد و آمارها نشان می دهد که سرمایه گذاری اندکی که برای چاپ و تبلیغات برند خود کرده‌اید، بی فایده نبوده است زیرا اعداد به شما دروغ نمی‌گویند!

چرا ساک پارچه ای کارآمدتر است؟

همانطور که گفتیم این روزها می توان ساک های تبلیغاتی را با انواع مواد اولیه در بازار یافت. رایج ترین نوع این تبلیغات استفاده از ساک های تبلیغاتی پلاستیکی است. اما اینگونه از تبلیغات به دلایل زیست محیطی ممکن است تا سال های بعد به کمترین میزان درخواست خود نزدیک شود.

به طور کلی می توان گفت ساک پارچه‌ای مزایای بیشتری نسبت به ساک پلاستیکی دارد. بخشی از این مزایا را در لیست زیر آورده‌ایم.

* هرچند که روند تخریب کره ی زمین در سال ها و قرون گذشته اخبار رضایت بخشی را در اختیار ما نگذاشته است، اما این روزها کمپین های متفاوتی برای حفظ کره زمین و حراست از طبیعت تشکیل شده است. این کمپین ها خبر از آن دارند که هر پلاستیک برای تجزیه و بازگشت نسبی به محیط زیست به زمانی بین 20 تا 1000 سال نیاز دارد. این در حالی است که روزانه هزاران پلاستیک در دنیا، در طبیعت رها می‌شوند، حال با جمع و ضربی ساده می‌توان فهمید که عدد به دست آمده ممکن است فراتر از عدد سال های عمر فرزندان، نوه ها و حتی نتیجه های ما باشد.

ساک پارچه ای، برزنتی و به طور کلی ساک های چند بار مصرف به راحتی می توانند این رقم را حدود یک سوم کاهش دهند. تحقیقاتی که از میزان استفاده از کیسه پلاستیکی و ساک پارچه ای انجام گرفته بود نشان داد که هر یک عدد ساک پارچه ای، از مصرف بیش از 300 عدد کیسه پلاستیکی جلوگیری می‌کند.

* حتما تا به حال برای شما هم بارها اتفاق افتاده که از یک ساک پارچه ای تبلیغاتی برای حمل لوازم دیگر استفاده کنید. این کار نشان‌ دهنده ی میزان کارآمد بودن این دسته از ساک های تبلیغاتی است. از مزیت آن می توان به حضور به موقع و همیشگی برند شما در موقعیت های متفاوت اشاره کرد. ساک پارچه ای به علاوه حمل راحت تری دارد و در طول زمان بیش از دیگر ساک ها شکل خود را حفظ می‌کند. هرچه طراحی شما زیباتر و چشم‌ نوازتر باشد، میزان استفاده مشتری از آن بالاتر می رود. به خاطر داشته باشید در بسیاری از محیط‌ های کاری، خانوادگی و تحصیلی این ساک کوچک دستی نماینده ی هنر و سلیقه ی کسب و کار و در حقیقت معرف کالا یا خدمات شما است.

* قابل شستشو هستند. این مزیت باعث شده تا ساک پارچه ای در این میدان رقابت از ساک کاغذی نیز پیش افتد. استفاده ی مداوم از این ساک های تبلیغاتی باعث آلوده شدن آن می شود. قابل شستشو بودن این گونه از ساک های تبلیغاتی باعث شده تا طرفداران بیشتری در دنیا داشته باشد.

* پارچه ای بودن مواد اولیه ساک های تبلیغاتی یکی از مزیت ها مهم در چاپ نیز است. چاپ روی انواع ساک های پارچه ای، چاپ تمیز و بی نقص‌تری نسبت به سایر جنس ها خواهد بود. به علاوه رنگ و نوع چاپ روی پارچه دوام بیشتری دارد و این یعنی ماندگاری هرچه بیشتر برند شما در دستان مشتری!

در نهایت اگر صاحب یک کسب و کار هستید و می خواهید تصویری بی نقص از خود در ذهن مشتریان بالقوه به جا بگذارید در انتخاب جنس، کیفیت و طراحی ساک‌های تبلیغاتی دقت کنید. حتما پیش از سفارش نهایی با مشاور یک شرکت معتبر تبلیغاتی گفتگو کنید. این انتخاب می تواند زمینه ساز شناسایی شما به مشتری حتی پس از گذشت چند سال باشد!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *