تولید-انواع-ساک-دستی-و-تبلیغاتی

چرا فروشگاه های آنلاین بیش از فروشگاه های دیگر به ساک تبلیغاتی نیاز دارند؟

چرا فروشگاه های آنلاین بیش از فروشگاه های دیگر به ساک تبلیغاتی نیاز دارند؟

معیارهای انتخاب یک برند از نظر شما به عنوان یک مشتری چیست؟ تحقیقات در سال های اخیر نشان می دهد هر چه یک برند و کسب و کار در شخصی سازی ابزار و وسایل مورد استفاده ‌اش تلاش بیشتری کرده باشد، تصویری ماندگارتر را در ذهن مشتریان خلق کرده است.

فرض کنید که شما فروشنده ی کالایی مصرفی مانند نان و شیرینی هستید. شاید تصور کنید که برای مشتری تنها طعم و تازگی محصولات شما اهمیت دارد و البته در ظاهر نیز چنین است. اما بررسی‌ها در طول چند سال اخیر خبر از این می دهند که اگر جعبه‌ی شیرینی، ساک دستی و یا پکیج هایی با نشان مخصوص خودتان نداشته باشید، بذر کوچکی از تردید و بی اعتمادی را در ذهن مشتری بر جای می گذارید. بسیاری از این انتخاب ها که توسط مشتریان انجام می شود ناآگاهانه است. اما حقیقت این است که هرچه بی نقص تر باشید قابل پذیرش‌تر خواهید بود!

ساک تبلیغاتی، اولین انتخاب هر کسب و کار

اولین وسیله ی منحصر به فردی که هر سازمان انتخاب می کند، ساک تبلیغاتی است. علت این انتخاب فراگیر بودن، کم هزینه بودن، در دسترس بودن و کارآمد بودن آن نزد مشتریان است. به علاوه اولین مواجهه ی مشتری با برند و نشان تجاری شما می تواند توسط این بیلبوردهای سبک و قابل حمل اتفاق بیفتد. بنابراین ساده ترین راه ارتباطی غیر دیداری میان شما و مشتریانتان نیز خواهد بود.

امروزه ساک های تبلیغاتی با جنس، طرح و اندازه های متفاوت در شرکت های تبلیغاتی قابل سفارش است. شما می توانید با توجه به نوع کالا و رسالت سازمان، این ابزار تبلیغاتی رایگان را به مشتریان خود هدیه دهید. تفاوتی ندارد که فروشنده ی کالایی لوکس هستید و یا فروشگاه عرضه ی شکلات دارید! شما با انتخاب ساک تبلیغاتی هویت بصری برندتان را به دست مشتریان بالفعل روانه ی شهر خواهید کرد تا نماینده ی شما در مواجهه با مشتریان بالقوه باشند.

تولید-انواع-ساک-دستی-و-تبلیغاتی

فروشگاه های آنلاین در مسیر دشوار جذب مشتری

دور نیست سال هایی که خرید کالای اینترنتی، جایی در میان مردم نداشت. با وجود ساده تر شدن روند خرید و کم شدن دغدغه ی مشتری، کمتر کسی بود که به سادگی مشتری این نوع از فروشگاه ها باشد. اما مانند همه ی تحولاتی که به دلیل استفاده از تکنولوژی اتفاق افتاد، فروشگاه های اینترنتی جایگاه خود را به دست آوردند و بر خلاف گذشته این روزها کمتر کسی را می‌بینید که حداقل یک بار از فروشندگان اینترنتی خرید نکرده باشد.

با این وجود هنوز هم مشتریانی هستند که در هنگام خرید آنلاین (به ویژه خریدهایی با هزینه بالا) تردید دارند و به دنبال هویت واقعی فروشگاه های آنلاین و یا اطمینان خاطری از سمت آنها هستند. اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید باید بدانید که تنها راه اندازی ایده کسب و کار تجارت الکترونیک شما، مردم را به خرید تشویق نمی کند. در این مسیر لازم است که بیشتر از هر کسب و کار دیگری اعتماد سازی کنید. این اعتماد سازی از راه های متفاوتی اتفاق می افتد. دریافت نشان الکترونیکی، دامنه‌ پرداخت امن و معتبر، تصاویر واقعی و قیمت‌های معقول و… همگی سبب ایجاد زنجیره‌ای از اعتماد مشتریان به صاحب برند خواهد بود.

اما کسب و کار تجارت الکترونیک همیشه در حال پیشرفت است و گام های کوچک شما می تواند اطمینان مشتریان را جلب کند تا فرود آنها به صفحه ی فروشگاه شما، به بالاترین نرخ ممکن تبدیل شود. به یاد داشته باشید که هیچ کس از شما خرید نمی کند اگر محصولات شما ارزشش را نداشته باشد!

گام های کوچک و متفاوت برای شما می تواند طراحی هدایای تبلیغاتی در کنار محصولات خریداری شده باشد. اما اگر می خواهید راه کم هزینه تری را انتخاب کنید ساک تبلیغاتی را هرگز فراموش نکنید!

ساک تبلیغاتی، پل عاطفی میان شما و مشتری است

اگر از دیدگاه یک مشتری به کسب و کار خود نگاه کنید می توانید گام های این اعتماد سازی را محکم تر بردارید. فراموش نکنید که مشتری فروشگاه آنلاین تصویر ثابتی از فروشگاه شما ندارد. نداشتن این تصویر منحصر به فرد زمینه ی اعتماد دیر هنگام را فراهم می کند. همانطور که گفتیم، ساک های تبلیغاتی حامل بخش مهمی از هویت شما در شهر و جامعه هستند. این هویت می تواند شامل نشان تجاری، شعار سازمان و راه های ارتباطی مانند شماره تماس با شرکت باشند. این جهت گیری در تحویل کالا، ممکن است کوچک و بی اهمیت به نظر برسد، اما اصلی ترین راهی است که می‌توانید اطمینان مشتریان نادیده‌ی خود را جلب کنید.

آمارها نشان می‌دهد یکپارچگی، می تواند در جذب افراد به یک مجموعه بسیار موثر باشد. وجود ساک تبلیغاتی با برند، رنگ و سلیقه ی شما باعث ایجاد یکپارچگی می شود. سفارش های بعدی مشتری به فروشگاه آنلاین شما نتیجه ی نظم، هماهنگی و یک دست بودن ابزارها با برندتان است.

در مسیر تجربه کاربری خوشایند

تجربه کاربری مفهومی است که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و منظور از آن خاطره و احساسات خوشایندی است که یک مشتری با استفاده از محصول، سامانه یا سرویس خاصی تجربه خواهد کرد. تجربه کاربری خوشاید می تواند مشتری را به دایره ی خریداران وفادار هدایت کند.

پس از گذراندن گام های قبلی برای ایجاد اعتماد، بهتر است بدانید که استفاده از لوازم شخصی سازی شده برای یک برند ( مانند ساک تبلیغاتی، سررسید، ماگ تبلیغاتی و…) باعث ایجاد تجربه‌ی کاربری مطلوب در میان مشتریان خواهد بود. تجربه ای که در هنگام تحویل یک بسته با پلاستیک و بسته بندی معمولی هرگز به ذهن نخواهد سپرد. تجربه ی حس ارزشمندی مشتری و حفظ شخصیت برند می‌تواند از مهمترین عوامل موفقیت و البته ماندگاری فروشندگان آنلاین باشد.

این دلایل باعث شده تا استفاده از هدایای تبلیغاتی، به ویژه ساک تبلیغاتی و بسته بندی های منحصر به فرد، به فروشندگان آنلاین بیشتر از سایر کسب و کارها توصیه شود. شما می‌توانید با مراجعه به متخصصان این حوزه، بهترین ساک تبلیغاتی را مناسب با سلیقه و بودجه خود تهیه کنید و تجربه ی فروش و بازخورد مشتریان را با گذشته مقایسه کنید.

 

0/5

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *