بسته بندی های خاص و متفاوت

بسته بندی های خاص و متفاوت می تواند عامل مهمی در افزایش تاثیر بر روی خریداران باشد. اغلب بسته بندی هایی که امروزه به عنوان :

  • ساک تبلیغاتی
  • ساک دستی تبلیغاتی
  • ساک دستی کاغذی
  • ساک پارچه ای
  • ساک کرافت
  • ساک سوزنی
  • ساک برزنتی
  • کیف تبلیغاتی
  • و…

ساک فست فودی استفاده می شوند، بدون هیچ گونه خلاقیتی طراحی شده اند. اما خلاقیت و توجه به محصول و نیازهای مشتریان در طراحی بسته بندی ها می تواند بر روی میزان فروش شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در این مقاله ما سعی به بررسی نه نمونه از طراحی بسته بندی های خاص و خلاقانه خواهیم داشت. اگر شما هم به دنبال سفارش بسته بندی های متفاوتی برای کالاهای خود هستید، تا انتهای این مقاله بگیران را همراهی کنید.

بسته بندی مناسب با فضاهای کوچک

بسته بندی مناسب با فضاهای کوچک

کسب و کارهای کوچک معمولا معمولا فضاهای کمتری را نیز در اختیار دارند. این فضاها می تواند، بخشی از خانه افراد، دفتری کوچک و یا مغازه ای کوچک باشد. زمانی که به مسئله بسته بندی میرسیم این کمبود فضا می تواند مشکلات واضحی را ایجاد کند. بیشتر ایتم های بسته بندی معمولا فضای زیادی را اشغال می کنند. در این پست به انواع بسته بندی های مناسب با فضاهای کوچک خواهیم پرداخت. پس اگر شما نیز دچار مشکل و کمبود فضا در محیط کاری خود هستید، این پست می تواند برای شما مفید باشد.

خوشبختانه راه حل های ساده ای برای این مسئله وجود دارد که بتواند در فضا گرفته شده توسط بسته بندی ها صرفه جویی لازم را به عمل اورد. همچنین زمانی که بسته بندی ها کوچکتر و فضای کمتری را اشغال کنند باعث می شوند تا هزینه حمل و نقل آن ها نیز کاهش یابد. در این مقاله چندین مورد از ایده هایی که در بسته بندی می تواند به شما کمک کند تا فضای کمتری را اشغال کنید را بررسی خواهیم کرد.

[pullquote align=”center”]

پیشنهاد می کنم انواع ساک تبلیغاتی را هم مطالعه کنید
[/pullquote]

جعبه های تاشو

این جعبه ها عموما مناسب برای فضاهای کوچک طراحی می شوند، چه جعبه هدیه باشند و چه بسته بندی پوشاک باشند، به دلیل طراحی خاص خود فضای کمتری را اشغال می کنند. از این رو تعداد بیشتری از آن ها را می توان حمل و نقل کرد و در نتیجه آن هزینه ها کاهش خواهد یافت.

جعبه های تاشو عموما منتاژ آسانی دارند. یعنی به راحتی با تا دادن نقاط نشانه گذاری شده می توانید آن ها را بسته و باز کنید. همچنین این جعبه ها در انواع رنگ ها وجود دارند و به دلیل ظاهر زیبا و خاصشان می توانند به عنوان جعبه هدیه نیز استفاده شوند. به دلیل وجود دسته در اغلب این بسته بندی ها، نیاز به کیسه خرید جداگانه برای آن ها وجود ندارد. از این رو این جعبه ها را می توان جز بسته بندی دوستاران طبیعت قرار داد.

جعبه های تاشو

بسته های کمانی (روبانی)

این بسته بندی ها مناسب برای خرده فروشان است که هدایای خود را می خواهند در طول مراسم های خاص مانند:

  • تولدها
  • تعطیلات خاص
  • مراسم ها
  • و …

 بسته بندی کنند. در طراحی این بسته بندی ها، یک کاغذ ساده یا رنگی استفاده شده است و دور آن را روبانی می کشند. نکته اصلی در طراحی این روبان هاست. زمانی که شما یکی از روبان ها را بکشید، حالت گل به خود گرفته در اخر به راحتی می توانید روبان­ها را پاپیون بزنید. بسته بندی در این طراحی ها ساده و راحت است. علاوه بر آن چون از جعبه استفاده نشده و تنها کاغذ ساده ای اطراف آن کشیده می شود از نظر فضایی، بهینه است. همچینن حمل و نقل آن به سبب سبکی و کاهش فضای مصرفی راحتتر خواهد بود. تنوع رنگی نیز از مزایای استفاده از این بسته بندی ها است.

مواد استفاده شده در این بسته بندی ها اغلب کاغذ، پارچه و روبان هستند از این رو این بسته بندی نیز مانند نمونه قبلی جز دسته، دوستاران محیط زیست قرار می گیرد.

بسته بندی های روبانی

کیف های خرید پلاستیکی

ممکن است بسته بندی های پلاستیکی به دلیل اینکه برای محیط زیست مناسب نیستند شهرت خوبی نداشته باشند. اما کیسه های پلاستیکی هنوز هم می توانند قابلیت بازیافت و استفاده مجدد داشته باشند. ساک های خرید پلاستیکی هنوز هم یکی از معتبرترین کیسه ها در میان خرده فروشان هست. این کیف ها فضای ذخیره سازی کمتری را نسبت به بسته بندی های کاغذی اشغال می کنند. به همین دلیل یک گزینه عالی برای خرده فروشان می باشد. همچنین پلاستیک ماده ای با دوام است از این رو برای استفاده های مختلف می تواند مناسب باشد. وزن کم نیز از عوامل گرایش به استفاده از این نوع بسته بندی در میان مردم است.

کیف های خرید پلاستیکی

کیسه های کیف مانند (توپی)

عموما توصیه می شود از این کیسه ها به عنوان جایگزین جعبه استفاده کنید. کیسه های نازکی هستند که می توان هدایا با سایز متوسط و کوچک را در آن ها قرار داد. ظاهر زیبا این کیسه ها باعث شده است تا در سال های اخیر بیش از پیش میان مردم محبوبیت کسب کنند. این کیسه ها مناسب برای کسب و کارهایی است که هزینه کمی را میخواهند صرف بسته بندی کنند. این کیسه ها در انواع:

  • سایزها
  • رنگ ها
  • ظریف و یا ضخیم
  • تنوع در نحوه باز کردن بسته بندی
  • و …

ارائه می شوند و می توانند برای انواع کسب و کارها ایده آل باشند.

به طور مثال : می توان از آنها به عنوان حایگزی برای جعبه جواهرات استفاده کرد. زیرا جعبه جواهرات به طور سنتی از بسته بندی ضخیم و سخت استفاده می کند. همچنین می توان از آن ها به عنوان بسته بنید شکلات نیز استفاده کرد و …

پاکت های نامه پستی

اگر کسب و کار شما در حوزه تجارت الکترونیک است، عموما بهتر است از پاکت های پستی حبابی استفاده کنید. بسته بندی راحت، صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در هزینه و فضای ذخیره سازی را به دنبال دارد. از انجا که داخل این بسته ها حباب و جود دارد نیازی نیست که نگران ایجاد فشار و از بین رفتن محصول خود باشید.

کاغذکادو

بسته بندی کاغذکادو همچنان کی از اسان ترین روش های بسته بندی مخصوصا برای هدایا است. این کاغذها در رول های بزرگی ارائه می شوند و یا می توانید آنها را به صورت دانه ای تهیه کنید. بهترین بخش در مورد بسته بندی با استفاده از کاغذکادو توع زیاد در طرح و رنگ های آن است. به همین دلیل می توان در انواع مختلف آن ها را سفارش داد.

ورقه های کاغذی و پارچه ای

ورقه های کاغذی و پارچه ای تنها برای پر کردن کیسه های هدیه و جعبه ها استفاده نمی شود. بلکه می تواند روشی خلاقانه برای بسته بندی هدیه باشد. انواع مختلف بافت های ظریف و ضخیم، رنگ ها و طرح های متنوع از مزایای استفاده از ورقه های کاعذی و پارچه ای است. همچنین اسانی در استفاده، در دسترس بودن و دوستدار محیط زیست بودن از نکات مثبت استفاده از این بسته بندی ها است.

سخن آخر

شما می توانید از هر کدام از روشهای بالا متناسب با شغل و مناسبت مورد نظرتان، استفاده کنید. در صورت داشتن شغل رسمی بهتر است از جعبه های تاشو استفاده کنید. اگر خرده فروش هستید توصیه می شود از کیسه های پلاستیکی و توپی پارچه ای استفاده کنید. در صورتی که هدیه ای را می خواهد به عزیزی تقدیم کنید نیز، استفاده از ورقه های کاغذی و کاغذکادو می تواند گزینه های مناسبی برای شما باشد.

olive poem 848x480 - ساک ها و بسته بندی های مشکی

ساک ها و بسته بندی های مشکی

رنگ های خاص و ظریف در بسته بندی و ساک های تبلیغاتی می توانند بسیار موثر باشند. رنگ مشکی، یکی از رنگ هایی است که می تواند ظاهری متفاوت و شیک را برای بسته بندی های شما ایجاد کند. از همین رو ساک ها و بسته بندی های مشکی طرفداران زیادی دارند. آمار نشان می دهد استفاده از رنگ های رندوم در بسته بندی موجب شکست بسیاری از محصولات در میزان فروش شده است. اگر به دنبال بسته بندی منصر به فرد هستید می توانید انواع:

  • ساک تبلیغاتی
  • ساک دستی تبلیغاتی
  • ساک دستی کاغذی
  • ساک پارچه ای
  • ساک کرافت
  • ساک سوزنی
  • ساک برزنتی
  • کیف تبلیغاتی
  • ساک فست فودی

را با رنگ مشکی سفارش دهید. بگیران انواع ساک ها و بسته بندی ها را با استفاده از :

  • پس زمینه مشکی
  • تکنیک های چاپ ویژه ترکیبی

برای شما طراحی و تولید می کند.  در این مقاله به بررسی تاثیر رنگ مشکی و استفاده از این رنگ در بسته بندی ها خواهیم پرداخت. تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

اهمیت رنگ ها

رنگ ها به دلایل متعددی پر اهمیت هستند. رنگ سیاه در میان رنگ ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این رنگ ظاهری متفاوت و شیک را برای بسته بندی های شما ایجاد می کند. ترکیب رنگ مشکی با رنگ هایی مانند:

  • طلایی
  • نقره ای
  • سفید

می تواند بر روی مشتریان تاثیر بسیاری داشته باشد. اصطلاحا این ترکیب های رنگی را، ترکیب های سطلنتی می گویند. نکته مهم در طراحی و تولید ساک و بسته بندی های مشکی آن است که سادگی همیشه شرط اصلی است. به همین دلیل همواره به طراحان توصیه می شود که در کنار رنگ مشکی تنها از یک رنگ دیر استفاده کنند.

انواع ساک ها و بسته بندی های مشکی: یک- بسته بندی مواد غذایی درجه

این بسته بندی که در تصویر زیر آن را مشاهده می کنید، با عنوان منظومه زیتون معرفی شده است و توجه عده ی زیادی از طراحان را به خود جلب کرده است. در این جعبه ها از ترکیب سیاه و طلایی زیتونی استفاده شده است. این دسته از جعبه ها مناسب برای مواد غذایی درجه یک مانند زعفران، روغن زیتون و … هستند.

olive poem 300x206 - ساک ها و بسته بندی های مشکی

انواع ساک ها و بسته بندی های مشکی: دو- بسته های سکه و طلا

ترکیب پس زمینه مشکی و طیف گسترده از سایه ها می تواند خیره کننده باشد. در سال 2018، شرکت بزرگ طراحی و تولید طلا در هنگ کنک از طلای ظریف بر روی بسته بندی های خود نیز استفاده کرد. این نوار طلایی ظریف به عنوان هدیه ای تبلیغاتی به مشتریان دائمی شرکت همراه با سفارشات آن ها داده شد و توانست تبلیغات گسترده ای را برای این شرکت انجام دهد. تصویر زیر نشان دهنده این جعبه ها در اندازه های مختلف است.

2 1 300x188 - ساک ها و بسته بندی های مشکی

بگیران نیز توانسته است با بهره گیری از آخرین روش های طراحی و تولید بسته ها و ساک های خاص، طراحی مشابه با این مفهوم به صورت مینیمال را ارائه نماید. برای سفارش این محصول خاص می توانید با بخش فروش گیفتیو تماس حاصل کنید.

انواع ساک ها و بسته بندی های مشکی: سه- مینیمال های خیره کننده

جعبه ها و ساک کرافت با تم مشکی، یکی از محبوب ترین پروژه های بسته بندی است که با موفقیت روبرو شد. این پروژه که حاصل آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید از ترکیب رنگ مشکی و نقره ای در بسته بندی خود استفاده کرده است. تمامی توضیحات به صورت نقره کوب شده به صورتی خوانا ایجاد شده اند.

barneys new york inspiration 300x225 - ساک ها و بسته بندی های مشکی

انواع ساک ها و بسته بندی های مشکی: چهار- محصولات غذایی خشک

بسته بندی که در تصویر زیر می بینید توسط یکی از محبوب ترین طراحان با نام Pac و Pop طراحی شده است. اولین بار این طراحی برای فروش قهوه مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از فروش این محصول نشان داد که رنگ سیاه می تواند بر روی فروش محصولات غذایی خشک نیز با موفقیت عمل کند. از نکات حائز اهمیت در این طراحی ترکیب رنگی خاص آن است. این جعبه ها با استفاده از رنگ های:

  • مشکی
  • زرد کمرنگ
  • سبز

طراحی شده اند. این جعبه ها در ساک پارچه ای مشکی رنگی به مشتریان فروخته شده اند.

kemptown dark design 300x200 - ساک ها و بسته بندی های مشکی

انواع ساک ها و بسته بندی های مشکی: پنج- کاغذ مشکی

اغلب فروشگاه های لباس (بیشتر برندهای خاص)، لباس را در کاغذ پیچیده و سپس در جعبه و بسته بندی تهیه شده قرار می دهند. آمار نشان داده است که استفاده از کاغذ برای پیچیدن لباس توانسته است تجربه unboxing را برای مشتریان لذت بخش کند. شرکت Distilled لندن از جعبه های مقوایی طبیعی با کاغذ پارچه ای سیاه برای بسته بندی خود استفاده کرده است. توصیر زیر نشان دهنده بسته بندی خاص ارائه شده توسط این برند است.

distilled london tissue paper 226x300 - ساک ها و بسته بندی های مشکی

انواع ساک ها و بسته بندی های مشکی: شش- رنگ های غیر منتظره

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کرده ایم که ترکیب رنگ مشکی با رنگ های:

  • طلایی
  • نقره ای
  • سفید

مناسب تر از دیگر رنگ ها است. اما این ترکیب، تنها ترکیب چشمگیر نیست. نگاهی به تصویر زیر، بسته بندی ارائه شده توسط شرکت الگوریتم بیندازید. محصول اصلی این شرکت دانه های قهوه هستند. در طراحی بسته بندی این شرکت از رنگ بنفش در کنار مشکی استفاده شده است. نتیجه فروش حاصل از ارائه قهوه با این بسته بندی، اختلاف چشمگیر در میزان فروش را نشان می دهد.

algorithm packaging 300x169 - ساک ها و بسته بندی های مشکی

ایده استفاده شده در این 6 طراحی و فراتر از ان، قابل انتقال به محصولات دلخواه شما خواهد بود. اگر به دنبال طراحی خاص برای بسته بندی محصولات خود هستید، مدتی به خودتان فرصت دهید. تمامی این طرح ها را پردازش کنید و فکر کنید که کدام یک از این ایده ها می تواند برای برند تجاری شما مناسب باشد. اما اگر به طراحی خاص تر نیاز دارید می توانید با تیم طراحی و تولید بگیران تماس حاصل کنید.

بگیران با سال ها تجربه در طراحی و تولید انواع

  • ساک تبلیغاتی
  • ساک دستی کاغذی
  • ساک پارچه ای
  • ساک کرافت
  • ساک سوزنی
  • ساک برزنتی
  • کیف تبلیغاتی
  • ساک فست فودی

توانسته است، رضایت مشتریان خود را حفظ نماید. استفاده از تم های رنگی متفاوت، طراحی خاصف قیمت مناسب و تولید با کیفیت از ویژگی هایی است که بگیران همواره برای حفظ آن تلاش کرده است.

6 - بسته بندی های خاص و متفاوت

بسته بندی های خاص و متفاوت

بسته بندی های خاص و متفاوت می تواند عامل مهمی در افزایش تاثیر بر روی خریداران باشد. اغلب بسته بندی هایی که امروزه به عنوان :

  • ساک تبلیغاتی
  • ساک دستی تبلیغاتی
  • ساک دستی کاغذی
  • ساک پارچه ای
  • ساک کرافت
  • ساک سوزنی
  • ساک برزنتی
  • کیف تبلیغاتی
  • و…

ساک فست فودی استفاده می شوند، بدون هیچ گونه خلاقیتی طراحی شده اند. اما خلاقیت و توجه به محصول و نیازهای مشتریان در طراحی بسته بندی ها می تواند بر روی میزان فروش شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در این مقاله ما سعی به بررسی نه نمونه از طراحی بسته بندی های خاص و خلاقانه خواهیم داشت. اگر شما هم به دنبال سفارش بسته بندی های متفاوتی برای کالاهای خود هستید، تا انتهای این مقاله بگیران را همراهی کنید.

اولین راه شناسایی برند بسته بندی آن است.

ظاهرا اولین بسته بندی های انجام شده در قرن یازدهم توسط مصریان انجام شده است. آن ها خوراک غذایی را در بسته های کاغذی به فروش میرساندند. اما امروزه ایده های بسته بندی به منظور برآورده کردن انتظارات دقیق مشتریان در سراسر دنیا اجرا می شود و به طور مداوم برا اساس نیازهای مشتریان اصلاح می شود. با این حال برخی از این ایده ها، تجربه کاربری را به سطح کاملا جدیدی می رساند. امار نشان می دهد که ایده های بسته بندی های خلاقانه بیش از حد مورد استقبال مشتریان است. به همین دلیل است که اکثر شرکت های بزرگ که توانایی پرداخت هزینه برای ایده های خلاقانه را دارند به سمت بسته بندی هایی ساده اما خلاقانه روی آورده اند.

بسته بندی های خاص و متفاوت: یک – بسته های عسل

تصویر زیر یک بسته بندی خاص برای شیشه های عسل را نشان می دهد. این بسته بنید به یکی از محبوب ترین بسته بندی ها در میان مردم تبدیل شده است. این بسته ها در ساک پارچه­ای با نشان زنبود برای مشتریان در نظر گرفته شده بود که امکان دوباره استفاده کردن از ساک پارچه­ای در زمان خرید را مشتریان می داد.

1 300x215 - بسته بندی های خاص و متفاوت

بسته بندی های خاص و متفاوت: دو- بسته بندی انگلیسی شیر

برخلاف نمونه عسل که با موفقیت چشمگیری روبرو شد، باکس طراحی شده در تصویر زیر برای شیر با اقبال عمومی مواجه نشد. این به آن معنی است که در صورت طراحی بسته بندی متفاوت اما غیرکاربردی احتمالا مواجه با شکست بالا خواهد رفت.

2 300x245 - بسته بندی های خاص و متفاوت

این کارتن شیر به نظر زیبا است اما عکس های منتشر شده از آن توسط کاربران، تردیدی جدی در کاربردهای آن را برای شرکت طراحی کننده ایجاد کرد. به همین دلیل توصیه می شود که علاوه بر زیبایی و تفاوت، به میزان کاربرد آن در زندگی رومزه نیز توجه کنید.

بسته بندی های خاص و متفاوت: سه- هدفون های نتی

این هدفون ها در بسته بندی به صورت نت ارائه شده اند. این بسته بندی اولین بار به عنوان یکی از هدایا، در ساک دستی تبلیغاتی یکی از شرکت های بزرگ قرار گرفت. بیشتر هدفون های موجود در بازار در بسته بندی های ساده ای ارائه می شده اند. اما علارغم سادگی در طراحی این بسته بندی های نتی، به دلیل متفاوت و خاص بودن، توانست توجه عده ی زیادی را به خود جلب کرد.

 

3 300x225 - بسته بندی های خاص و متفاوت

بسته بندی های خاص و متفاوت: چهار- بسته بندی های ابمیوه

روش های مختلفی برای طراحی بسته بندی محصولات غذایی وجود دارد. برخی از طراحان به طراحی های مینیمال گرایش و تمایل بیشتری دارند و برخی طراحی های شاد را ترجیح می دهند. بسته بندی که در تصویر زیر مشاهده می کنید با ایده از ترکیب طراحی های مینیمال و شاد ایجاد شده است. این بسته بندی های آبمیوه توانست رکورد فروش در یک ماه را برای شرکت تولید کننده، به خود ثبت کند.

4 300x225 - بسته بندی های خاص و متفاوت

بسته بندی های خاص و متفاوت: پنج- ساک کرافت جیب دار

این ساک ها برای مواد غذایی که دورریز دارند، طراحی شده است. این بسته بندی به صورت دو بخشی طراحی شده اند. یک قسمت برای نگهداری مواد غذایی و بخش دیگر برای باقی مانده های پس از خوردن مواد غذایی طراحی شده است. با این طراحی از ریختن دور ریز مواد در محیط زیست جلوگیری می شود.

5 559x1024 - بسته بندی های خاص و متفاوت

این ایده علارغم ساده بودن مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت و به ساک های کرافت جیب دار معروف شد که بخشی را به دور ریز مواد اختصاص داده بود. تصویر زیر نشان دهنده یک ساک کرافت بادام زمینی است.

بسته بندی های خاص و متفاوت: شش- بسته بندی های کاغذی صابون

در سال 2016 شرکتی برای فروش محصولات آرایشی گیاهی خود از کاغذهای تولید شده با گیاهان استفاده کرد. در نگاه اول شاید تنها رنگ و نحوه ی بسته بندی این صابون ها جلب نظر می کرد اما از مزایای این بسته بندی به سرعت در باز شدن آن می توان اشاره کرد. این بسته بندی مقوایی تنها با کشیده شدن یکی از بندها به طور کلی باز می شد و از هیچ گونه چسب و مواد شیمیایی در آن استفاده نشده بود.

6 300x203 - بسته بندی های خاص و متفاوت

بسته بندی های خاص و متفاوت: هفت- ساک فست فود

یکی از پرچالش ترین بسته بندی ها، ساک فست فود است. به دلیل ارتباط این ساک ها با غذا باید نه تنها توانایی گرم نگه داشتن غذا بلکه امکان حمل نقل آسان را برای مشتریان فراهم کند. ایده استفاده شده در تصویر زیر توانست انقلابی را در ساک فست فود ایجاد کند. در این ساک ها نوارهای خاصی برای نگهداری غذا طراحی شد. این ساک ها برای فست فودهایی مانند، همبرگر، سیب زمینی سرخ شده، برنج، قهوه، نوشابه، شیرینی و … مناسب است.

7 - بسته بندی های خاص و متفاوت

در این مقاله ما به بررسی 7 ایده خاص و متفاوت در بسته بندی محصولات پرداختیم. استفاده از ایده های غیرمعمول و ساده که توانسته بوده اند بر روی میزان فروش شرکت ها تاثیر بسزایی بگذارند. گیفتیو با سال ها تجربه در تولید و طراحی:

  • ساک تبلیغاتی
  • ساک دستی تبلیغاتی
  • ساک دستی کاغذی
  • ساک پارچه ای
  • ساک کرافت
  • ساک سوزنی
  • ساک برزنتی
  • کیف تبلیغاتی
  • ساک فست فود

همواره توانسته است، رضایت مشتریان را جلب نماید. اگر شما نیز به دنبال ایجاد تصویری خاص در ذهن مشتریان خود هستید، بگیران با طراحی انواع ساک ها و بسته بندی ها بر اساس نیاز های شما می تواند به شما کمک نماید.

 

دلیل استفاده از ساک تبلیغاتی کاغذی

چرا خرید ساک تبلیغاتی را توصیه می کنیم؟

دلیل استفاده از ساک تبلیغاتی کاغذی

امروز و در این مقاله قصد داریم تا مروری بر انواع هدایای تبلیغاتی مناسب برای شرکت ها و موسسات مختلف داشته باشیم. اگر شما نیز جزو مدیران و کارآفرینان هستید، قطعا با این شیوه بازاریابی و تبلیغات آشنا هستید. مجموعه بگیران، به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت آفرنگ پدیده که از سال 1391 طراحی و تولید انواع ساک تبلیغاتی از جمله ساک دستی کاغذی، ساک دستی سوزنی، ساک دستی پارچه ای، ساک دستی برزنتی و ساک دستی کتان را با کیفیت بالا انجام می دهد، در این مقاله شما را با انواع هدیه های تبلیغاتی آشنا خواهد کرد.

سالیان زیادی است که شرکت ها و موسسات برای بازاریابی موفق تر، اقدام به اهدای هدایای تبلیغاتی یا تخفیفات ویژه به کارمندان و مشتریان خود می کنند. یکی از دلایل اصلی استفاده از این نوع هدایا، دارا بودن جنبه تبلیغاتی موثر کالاهای کاربردی است. زیرا استفاده از تبلیغات معمول مانند بیلبوردها، کاتالوگ ها، رپرتاژ آگهی ها و برنامه های تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی به مرور زمان کلیشه ای شده و قدرت جذب مشتری خود را از دست می دهند. به همین دلیل کارشناسان علم بازاریابی همواره به مدیران و صاحبان صنایع توصیه می کنند که برای بازاریابی از کالای تبلیغاتی استفاده کنند که برای مشتریان جنبه عینی داشته باشد.

کدام دسته از شرکت ها و موسسات به هدایای تبلیغاتی نیاز دارند؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی به همه شرکت ها و صاحبان مشاغل توصیه می شود. شرکت شما چه به عنوان تولید کننده محصول و چه به عنوان ارائه کننده خدمات، نیاز به جلب مشتری خواهد داشت. استفاده از هدایای تبلیغاتی که جنبه کاربردی دارند و در بیشتر ساعات شبانه روز مورد استفاده مشتریان بالقوه شما قرار می گیرند، جایگاه مناسبی برای ارائه عنوان و لوگو شرکت شما هستند. روشی که از طریق آن همواره در معرض دید مشتریانتان خواهید بود.

اگر موسسه شما در زمینه ارائه خدماتی خاص فعالیت می کند، برای ارائه مدارک و رسید ها به مشتریانتان نیاز به یک محصول مفید و کاربردی خواهید داشت. انواع ساک تبلیغاتی کاغذی که در این مجموعه ارائه می شود، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

همچنین اگر به عنوان کارفرما، مسئولیت مدیریت یک شرکت تولیدی را بر عهده دارید، قطعا به لزوم آشنایی مشتریان با فرآیند تولید و ساخت محصولتان آشنایی دارید. مثلا ممکن است شرکت شما تولید کننده مواد غذایی، لوازم التحریر یا اسباب بازی یا قطعات سخت افزار کامپیوتر باشد. در این صورت مشتریان هنگام خرید تعداد زیاد قطعات از موسسه شما، به کیسه های پلاستیکی حمل کننده نیاز پیدا خواهند کرد.

بنابراین نوع خدمات ارائه شده در موسسه شما هر چه باشد، احتمالا نیاز به کیسه پلاستیکی یا وسایلی مانند آن خواهید داشت. ولی چرا ما استفاده از ساک تبلیغاتی را به جای هر نوع کیسه پلاستیکی توصیه می کنیم؟

چرا استفاده از ساک دستی تبلیغاتی را توصیه می کنیم

چرا استفاده از ساک تبلیغاتی را به موسسات توصیه می کنیم؟

کیسه های پلاستیکی که به طور معمول برای حمل و نقل خوراکی ها، اشیاء و ملزومات از آن ها استفاده می کنیم، برای بازیافت در طبیعت به صدها سال زمان نیاز دارند. آمار جهانی استفاده از کیسه های پلاستیکی عددی در حدود سالانه 3 میلیارد تن زباله خشک است. در ایران هم طبق آمار فقط در میادین میوه و تره بار، روزانه حدود 5 تن کیسه پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. با رشد تصاعدی این ارقام، و با توجه به زمان چند صد ساله ای که هر گرم از این ضایعات برای بازیافت در طبیعت نیاز دارد، استفاده روزافزون از کیسه های پلاستیکی مانند فاجعه ای طبیعت و سلامت انسان ها را تهدید می کند.

امروزه در سرتاسر جهان کمپین های دولتی و خصوصی بسیاری تشکیل شده تا افراد را به حذف کیسه های پلاستیکی غیر قابل بازیافت از چرخه طبیعت تشویق کنند. در کنار این آموزش ها بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی به صورت خودجوش اقدام به توزیع کیسه های پارچه ای می کنند. در ایران نیز روز 21 تیرماه به همین مناسبت «روز بدون نایلکس» نامیده شده است.

اگر به عنوان صاحب یک کسب و کار در کنار افزایش سود و رضایت مشتری، خط مشی احترام به طبیعت را در پیش بگیرید، با این رویکرد حامیانه، از میان طرفداران طبیعت نیز مشتریان زیادی به دست خواهید آورد. و بدین منوال در بلندمدت از سود بالاتری در مجموعه خود بهره مند خواهید شد.

انواع ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:

  • ساک دستی کاغذی
  • ساک دستی کاغذی کرافت
  • ساک دستی مناسب اصناف ساعت فروشی و طلافروشی
  • ساک دستی مناسب تبلیغات در نمایشگاه ها

ساک دستی کاغذی: ساک دستی کاغذی از جمله هدایای تبلیغاتی است که تهیه آن را به تمامی صاحبان مشاغل و تولید کنندگان کالا و ارائه کنندگان خدمات می توان پیشنهاد کرد. این محصول که در مجموعه بگیران با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می شود، دارای استحکام مناسبی برای حمل اشیاء سنگین است. انواع گوناگون ساک تبلیغاتی کاغذی که برای داشتن استحکام بالاتر دارای روکش سلفونی نیز هستند، در این مرکز به حضور شما کارآفرین گرامی ارائه می گردد. این محصول در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شود و شما به عنوان سفارش دهنده، محدوده انتخاب وسیعی خواهید داشت.

ساک دستی کاغذی کرافت: ساک دستی فست فود کرافت که غالباً از طرف رستوران ها و فست فودها مورد استفاده قرار می گیرد، انتخاب بسیار مفیدی است که رستوران ها را از انتخاب کیسه های پلاستیکی مضر برای سلامتی و طبیعت بی نیاز می کند. این محصول در دو رنگ کرم و سفید قابل تهیه است و رنگ کرم آن محبوبیت بالاتری دارد.

ساک دستی مناسب اصناف ساعت فروشی و طلافروشی: واحدهای صنفی فروشنده طلا و جواهر و نیز فروشگاه های ساعت فروشی، می توانند برای ارائه محصولات نفیس و گران قیمت خود از ساک دستی کاغذی شکیل و زیبایی استفاده کنند که مجموعه بگیران آن را در انواع طرح و رنگ ارائه می دهد. ضمن آن که کارشناسان طراحی حرفه ای بگیران شما را در انتخاب طرح مناسب و نیز آماده سازی لوگو برای چاپ بر روی محصول یاری می کنند.

ساک دستی مناسب تبلیغات در نمایشگاه ها: اگر موسسه یا کسب و کار شما تا کنون در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت کرده باشد، قطعاً به این نکته توجه دارید که ساک دستی کاغذی مخصوص نمایشگاه باید در اندازه ای طراحی شود که قابلیت حمل بروشورهای چاپ شده آن موسسه را داشته باشد. ضمن آن که ممکن است موسسه از هدایای تبلیغاتی دیگری نیز در کنار آن استفاده کند و این ساک دستی وسیله بسیار مناسبی جهت حمل هدایا خواهد بود. برای اطلاع از سایز و قیمت ساک دستی کاغذی می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. سایزبندی ساک کاغذی تبلیغاتی را نیز می توانید در سایت ما مطالعه کنید.

بگیران تولید کننده انواع ساک تبلیغاتی

چرا ساک تبلیغاتی را از مجموعه بگیران تهیه کنم؟

مجموعه بگیران، از زیرمجموعه های شرکت آفرنگ پدیده با سال ها تجربه و تخصص در زمینه ارائه هدایای تبلیغاتی، مشاور شما در انتخاب انواع هدیه تبلیغاتی خواهد بود. تولیدات این مجموعه از جمله ساک دستی کاغذی، ساک دستی پارچه ای، ساک دستی کرافت، ساک دستی سوزنی، ساک دستی برزنتی و کیف تبلیغاتی با ضمانت بهترین کیفیت مواد اولیه و طرح و نقش مورد تأیید به شما ارائه خواهد شد.

بسته بندی های محبوب

بسته بندی های محبوب فصل پاییز و زمستان سال 2019-2020

بسته بندی های محبوب فصل پاییز و زمستان سال 2019-2020

هرچند که تابستان تازه شروع شده است اما ما همیشه درباره اتفاقات و ترندهای فصل های اینده هیجان زده هستیم. در فصل های متفاوت شاهد انواع بسته بندی با ظاهری متفاوت نسبت به فصل تابستان هستیم. بررسی این روند جدید در بسته بندی ها به شما کمک می کند تا برای ایده های جدید به منظور افزایش مشتریان و شناخته تر شدن نام تجاری تان آماده شوید. در این مقاله به بررسی بسته بندی های محبوب فصل پاییز و زمستان سال 2019-2020 خواهیم پرداخت.

بر اساس گزارش های روند محبوب ترین تم ها می توان گفت تم های محبوب بسته بندی برای فصل های پاییز و زمستان در سال 2019-2020 به شرح زیر است:

[pullquote align=”center”]

پیشنهاد می کنم مقاله محبوبیت ساک دستی با چاپ لوگو را هم مطالعه فرمائید
[/pullquote]

سبک دهه ی 1970

 یکی از ترندهای جدید در بسته بندی، سبک دهه 1970 میلادی است. رنگ های خاکستری و گرم، الگوهایی مانند گل و گیاه یکی از اصلی ترین مشخصات مدل ها در آن دهه بوده اند. همچینن این بسته بندی مناسب پاییز بوده است اما می تواند برای زمستان و بهار نیز استفاده شود. عموما مواد استفاده شده در این بسته بندی ها پنبه، کاغذ کرافت و … است که الهام بخشی از سبکی و پر است.

بسته بندی طلقی

سبک های قابل مشاهده

 این سبک ها جدیدترین ترندها برای کیف نیز هستند. از موادی طلقی استفاده می شوند تا سطح داخل بسته بندی مشخص باشد. ترکیب این مواد پلاستیکی و طلق مانند که خرید افراد را نشان می دهد می تواند به شما برای برندسازی بیشتر نیز کمک کند. همچین اگر لوگو شما بر روی آن چاپ شده باشد می تواند به عنوان عنصری تبلیغ کننده در سطح شهر از آن استفاده کرد.این بسته بندی ها بسیار منحصر به فرد هستند و هزینه ای بیشتر نسبت به بسته بندی های دیگر به خود اختصاص می دهند.

سبک های روبانی

 جزئیات در هر بسته بندی می تواند بیشتر از چیزی که فکر می کنید برای مشتریانتان جالب باشد. به عنوان مثال یکی از بسته بندی های محبوب فصل پاییز و زمستان سال 2019-2029 می تواند شامل دسته هایی روبانی باشد. به عبارتی اضافی کردن روبان به کیسه های کاغذی یا بسته بندی جعبه های هدیه یکی از ترندهای امسال است. تنوع رنگی، جنسی، ابعاد و منعطف بودن آنها باعث محبوبیت بیشتر آن ها بین مردم شده است.

بسته بندی های محبوب

بسته بندی های قابل بازیافت

 با توجه به خطرهای محیط زیستی، بسیاری از شرکت ها و طراحان مد، محصولات با مواد سازگار با محیط زیست را ایجاد می کنند که قابلیت بازیافت نیز داشته باشد. در سال های اخیر به دلیل گرم تر شدن کره زمین مسئله توجه به محیط زیست افزایش بیشتری پیدا کرده است از این رو یکی از مهمترین ترندهای هر ساله برای بسته بندی محصولات در نظر گرفتن سازگاری آن با محیط زیست است. هنگام ایجاد بسته بندی جدید طراحان به این مسئله توجه می کنند که از موادی مانند کاغذ و یا پارچه بیشتر استفاده شود که قابلیت  بازیافت و استفاده مجدد را داشته باشند.

بسته بندی های کار شده با مخمل

 پارچه مخمل برای بسته بندی یکی از ترندهای شیک برای فصل پاییز و زمستان امسال است. این مخمل های می توانند بر روی دسته کیسه خرید، کیف و … استفاده شوند. همچنین می تواند به صورت ترکیبی با دیگر ترند های امسال استفاده شود و بسته بندی منحصر به فردی را ایجاد کند.

نئونی (فسفری)

 یکی از ترندهایی است که در سال های اخیر و امسال بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. از نارنجی، زرد، سبز، صورتی، بنفش و … رنگ های نئونی می توانند به صورت تنها و یا ترکیبی بر روی بسته بندی ها ساتفاده شوند. علاوه بر آن می توان انواع طرح ها را با ترکیبات رنگی نئونی بر روی بسته بندی ها چاپ کرد. این کار به منحصر به فرد بودن بسته بندی شما کمک خواهد کرد.

بسته بندی های محبوب

کیسه های قابل حمل و نقل:

اما از مهمترین ترندهای امسال کیسه های قابل تا کردن و حمل و نقل شدن هستند. به این دلیل استفاده از این کیسه ها اهمیت پیدا کرده است چون جنس به کار برده شده در ان قابلیت استفاده چندین باره دارد و به راحتی تا می شود. این سبک از کیسه ها با محیط زیست سازگار و از الیاف طبیعی با قابلیت پایداری بالا ساخته شده اند. به همین دلیل شما می توانید برای مدت طولانی حتی در خرید از آنها استفاده کنید.

دوام این محصولات باعث شده است که اکثر کتاب فروشی ها، مراکز خرید بزرگ و … از آن برای مشتریانشان استفاده کنند. از مزایای این ساک ها قابلیت تا شدن آن هاست همچنین عموما دکمه یا زیپی روی آن تعبیه می شود تا از ریختن مواد به خارج از بسته بندی جلوگیری کند. شما می توانید به راحتی در صورت خالی بودن آن را تا کنید و در کیفتان قرار دهید و هر زمان که نیاز داشته اید دوباره از آن استفاده کنید.

این کیسه ها کاربردی و شیک هستند. وزن این کیسه ها نسبت به دگیر کیسه ها سبک تر است. شما می توانید نام تجاری و لوگو خود را نیز بر روی این کیسه ها چاپ کنید. دوام و عدم پاره شدن این کیف ها بسیاری از شرکت ها و مراکز خرید در سراسر دنیا را به استفاده از آن ها تشویق کرده است.

سخن اخر

به طور دقیق نیم توان گفت که ترند بسته بندی های هر سال بسیار متفاوت با سال های گذشته است. اما می توان گفت در هر سال علاوه بر طرح های جدید، سبک های جدید نیز به بسته بندی ها اضافی می شود. این مسئله که چقدر این بسته بندی ها مناسب و مطابق با سلیقه مشتریان و منطبق با هزینه ایست که صاحبان کسب و کار برای آن می کنند را نمی توان به طور دقیق تقریب زد. نکته حائز اهمیت آن است که صنعت بسته بندی اخیرا به عنوان یک صنعت که دارای ترندهای متعدد سالانه می تواند باشد، مورد توججه قرار گرفته است.

کیسه کاغذی یا پلاستیکی

ساک های کاغذی یا کیسه های پلاستیکی؟

ساک های کاغذی یا کیسه های پلاستیکی؟

برخی از سوپرمارکت ها در امریکا قیمت کیسه های پلاستیکی قابل استفاده مجدد را نزدیک به 0.5 افزایش داده اند. در صحبت با این سوپرمارکت ها متوجه شده اند که کاهش پلاستیک که یکی از خطرناکت ترین نگرانی ها در سال های اخیر برای طبیعت شده است را برای خود و مشتریانشان در اولویت اول قرار داده اند. این سوپر مارکت ها به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی از ساک های پارچه ای و یا کاغذی استفاده می کنند. اما کدام یک مناسب تر هستند؟ کیسه های پلاستیکی یا ساک کاغذی؟

[pullquote align=”center”]

پیشنهاد می کنم مقاله انواع ساک های تبلیغاتی را هم مطالعه کنید
[/pullquote]

ساک های کاغذی در آمریکا همچنان دارای محبوبیت هستند. اما در اروپا کیسه های پلاستیکی جایگزین این کیسه ها از سال 1970 به بعد شده اند. زیرا پلاستیک دارای دوام و مقاومت بیشتری بود. اما ایا ساک های کاغذی اسیب کمتری را به محیط زیست وارد می کنند؟ پاسخ به این سوال و مجموعه دیگری از سوال ها مانند:

  • چقدر انرژی برای ساخت یک کیسه در طول تولید آن مصرف می شود؟
  • کیفیت و دوام آن چقدر است؟ (به عنوان مثال چند بار می توان از آن استفاده کرد)
  • چگونه بازیافت می شود؟
  • سرعت تجزیه آن چقدر است؟

را در این مقاله پاسخ خواهیم داد. در صورتی که شما نیز جز افرادی هستید که نمیدانید ساک های کاغذی یا پلاستیکی را برای مصارف خود استفاده کنید، این پست می تواند برای شما مفید باشد.

کیسه کاغذی یا پلاستیکی

چهار برابر انرژی بیشتر

در سال 2011 یک مقاله پژوهشی توسط جمعی از محققین در ایرلند شمالی ارائه شد. در آن این نتیجه حاصل شده بود که تولید ساک های کاغذی بیش از چهار برابر انرژی نسبت به کیسه های پلاستیکی، نیاز دارند.

برخلاف کیسه های پلاستیکی (که از مواد زائد پالایش نفت تولید میشوند)، کاغذ نیازمند از بین بردن جنگل ها و قطع درختارن است. بر اساس تحقیقات فرآیند تولید کاغذ باعث ایجاد غلظت بالای مواد شیمیایی سمی در مقایسه با ساخت کیسه های پلاستیکی تک کاربره می شود.

ساک های کاغذی نیز بیش از پلاستیک وزن دارند. این به آن معنی است که حمل و نقل آنها نیاز به انرژی بیشتری دارد. که به افزایش کربن موجود در هوا می انجامد.

کیسه کاغذی یا پلاستیکی

هر کدام چند بار قابل استفاده مجدد هستند؟

همانطور که در تصویر می بنید، در مطالعه ای نشان داده شده است که ساک کاغذی حداقل سه بار مورد استفاده مجدد قرار می گیرد، این در حالی است که کیسه های پلاستیکی به طور میانگین تا چهار بار قابلیت استفاده مجدد را دارند.

در انتهای دیگر طیف، آژانس محیط زیست دریافت که کیسه های پنبه بیشترین تعداد استفاده مجدد را از آن خود کرده اند که نزدیک به 131 بار استفاده مجدد نشان داده شده است. این مقدار قابلیت استفاده مجدد تاثیر مثبتی را بر روی محیط زیست ایجاد می کند. از همین رو توصیه به استفاده از کیسه های پارچه ای به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی و کاغذی می شود.

مقاومت

در ایالات متحده امریکا شما نرخی تقریبا دو برابر را برای ساک های کاغذی به نسبت کیسه های پلاستیکی می پردازید. علارغم رقم اعلام شده توسط سازمان محیط زیست، که سه بار استفاده مجدد از کیسه های کاغذی را نشان می دهد، آیا یک کیسه کاغذی توانایی مقاومت برای سه بار استفاده مجدد را داراست؟ از نظر مقاومت، توان آنها در طول هر بار استفاده کاسته می شود. از این رو عمر مفید ساک های کاغذی عمر کوتاهی می باشد. و به احتمال زیاد ممکن است در حین استفاده پاره شود، به خصوص اگر در جای مرطوبی قرار گرفته باشد.

در نتیجه سازمان محیط زیست اعلام می کند که ” بعید است ساک های کاغذی بتواند به طور منظم با توجه به دوام کم، به تعداد دفعات متعدد استفاده شود” هر چند که در این گزارش به نحوه صحیح استفاده از ساک های کاغذی برای افزایش تعداد دفعات استفاده نیز اشاره شده است.

ساک های پارچه ای(پنبه ای) با وجود اینکه بیشترین میزان کربن را برای تولید ایجاد می کنند، با دوام و دارای عمری طولانی هستند. به همین دلیل مقاومت بالا عموما توصیه می شود از کیسه های پارچه ای برای خرید خود استفاده کنید.

قابلیت بازیافت مجدد

با وجود دوام کم، یکی از مزایای اصلی استفاده از بسته بندی های کاغذی، تجزیه خیلی سریعتر آن نسبت به پلاستیک است. به همین دلیل اسیب کمتری را به محیط زیست و حیوانات در طول زمان وارد می کند. کاغذ به طور گسترده قابل بازیافت است. در حالی که کیسه های پلاستیکی می توانند بین 400 تا 1000 سال برای تجزیه زمان مصرف کنند.

بهترین کار چیست؟

ساک ها و بسته بندی های کاغذی که قابلیت چندین بار استفاده مجدد را دارند نسبت به کیسه های پلاستیکی تک کاربری (قابلیت استفاده مجدد ندارند) برای طبیعت مفیدتر می باشند.

از سوی دیگر ساک های کاغذی دارای دوام کمتری نسبت به انواع کیسه های دیگر هستند. بنابراین مقدار کاغذ و استحکام آن را ممکن است افزایش دهند که تاثیرات منفی و مخربی را بر روی محیط زیست خواهد گذاشت.

مارگارت بیتس، استاد مدیریت زباله های زیست محیطی در دانشگاه northampton می گوید: مهم نیست که این بسته بندی و کیسه ها از چه چیزی ساخته شده اند، آن ها را تا می توانید قابل استفاده مجدد کنید. با این کار می توانید تاثیر آن بر محیط زیست را کاهش دهید، زیرا قابلیت استفاده مجدد احتمال خرید چندین باره آن ها را کاهش می دهد.

این امر در مقایسه با انتخاب فقط کیسه ی پلاستیکی یا کاغذی امری منطقی تر به نظر می رسد، زیرا که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما در حالت کلی توصیه می شود از کیسه های پارچه ای (پنبه ای) استفاده کنید، زیرا که دوام و مقاومت بیشتری را از خود نشان می دهند و همین موضوع قابلیت استفاده مجدد در آنها را افزایش داده است. شما می توانید انواع بسته بندی های کاغذی و پارچه ای را در انواع مختلف رنگ ها تهیه و سفارش دهید.

ساک دستی

محبوبیت ساک دستی با چاپ لوگو

محبوبیت ساک دستی با چاپ لوگو

استفاده از ساک دستی با لوگوهای چاپی یکی از بهترین روش های تبلیغ برای برندهای مختلف است. در گزارش تحقیقاتی از بازار که توسط sourcing city منتشر شده است، در سال 2018، ساک دستی تبلیغاتی در رده بندی محصولات مورد توجه مردم برای تبلیغات، رتبه ای زیر 20 را کسب کرده بوده اند. شاید پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث محبوبیت ساک دستی با لوگوهای چاپی شده است؟ برای شما نیز جذاب باشد. در این صورت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ساک ها دوست دار محیط زیست هستند

جهان به معنی واقعی کلمه با انبوهی از تولیدات پلاستیکی روبرو است که تا سال ها قابل جذب نمی باشند. این مسئله را زمان خرید بیشتر از هر وقت دیگری درک می کنید. خرده فروشان از انواع کیسه های پلاستیکی استفاده می کنند. خبر خوب آن است که بخشی از فروشندگان از کیسه هایی با مواد جایگزین استفاده می کنند. مانند

استفاده از این قبیل کیسه ها و ساک های جایگزین می تواند اسیب کمتری به محیط زیست اطراف ما بزند زیرا به راحتی قابل بازیافت است. این مسئله که شرکت ها برای تبلیغات خودشان از ساک هایی که اغلب از جنس پارچه هستند استفاده کنند، می تواند در مخاطبانشان تاثیری مثبت را ایجاد کند. این تاثیر مثبت می تواند به بهبود روند فروش و افزایش مشتریان کمک کند.

همچنین شما دارای انتخاب های گسترده ای در زمینه ساک های چاپی هستید. شما می توانید این ساک ها را در انواع مختلف:

  • رنگ ها
  • سایزها
  • دسته ساک کوتاه یا بلند
  • طراحی های متناسب با شرکت شما
  • و … انتخاب کنید.

ساک دستی به همراه چاپ

افزایش آگاهی از نام تجاری خود

آمار نشان می دهد، ساک دستی تبلیغاتی که توسط انواع شرکت ها استفاده شده است، توانسته است نام تجاری این برندها را بیشتر محبوب کند. چاپ لوگو و یا شعار برند شما، بر روی یک ساک می تواند راهی موثر برای نشان دادن نام تجاری شما برای صدها نفر از مردم در خیابان ها باشد (به عبارتی بیلیبورد تبلیغاتی کوچکی است در دستان مشتریان شما). زمانی که مشتریان شما در پارک، خیابان، وسایل نقلیه عمومی و … از ساک هایی با لوگو چاپی شما استفاده می کنند، در واقع تبلیغ کننده شما در سطح شهر می باشند.

اندازه ساک ها

اکثر هدایای تبلیغاتی مانند:

  • خودکار
  • دفترچه
  • سررسید
  • و …

سایز مناسبی برای نشان دادن لوگو و شعار تبلیغاتی شرکت ها نیستند. اما به دلیل سایزبندی متفاوت ساک ها، مردم می توانند لوگو و یا شعار تبلیغاتی برند شما را به راحتی از دور ببینند. در صورت لزوم می توانید اطلاعات تماس و یا حتی جزئیات بیشتری را به فضای خالی که این کیسه ها در اختیار شما قرار می دهند، اضافی کنید.

دقت داشته باشید که ساک دستی با لوگوهای چاپی باید هویت تجاری شما را به مردم منتقل کنند. با این تفاسیر طراحی این کیسه ها حائز اهمیت است.

صرفه جویی در هزینه

به دلیل اینکه جنس اغلب ساک های دستی که به عنوان هدایای تبلیغاتی داده میشود، از پارچه است، نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی مانند:

  • خودکارهای نفیس
  • فلاسکها و ماگ های چاپی
  • سررسید های چرمی
  • و …

هزینه کمتری دارد. به میزان کافی در دسترس بودن تمامی موارد مورد نیاز برای تولید این ساک ها باعث شده است تا از نظر هزینه مصرفی برای تولید، یکی از بهترین گزینه برای شرکت ها و کسب و کارهای نوپا باشد.

قابلیت استفاده در رویدادهای مختلف

از ساک دستی تبلیغاتی می توانید در اغلب رویدادها استفاده کنید. اما نکته مهم ان است که در صورتی که ساک های چاپی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود در :

  • نمایشگاه ها
  • سمینارها
  • رویدادها
  • و …

انتخاب کرده اید، برگ برنده ای نسبت به رقیبانتان دارید. چرا؟ چون ساک چاپی شما وسیله ای است که از لحظه ی دریافت، قابلیت استفاده دارد. به این معنی که در صورتی که دیگر شرکتها و رقیبان شما در این رویدادها، هدایای تبلیغاتی دیگری را در اختیار مشتریان قرار دهند، آن هدیه ها با احتمال زیاد در ساک شما قرار خواهد گرفت. با این تفاسیر شما نه تنها تبلیغ شرکت و نام تجاری خود را کرده اید، بلکه تبلیغات دیگر شرکت های رقیب را حذف و خنثی کرده اید.

ساک دستی به همراه چاپ

نکاتی که برای چاپ یک ساک دستی می تواند حائز اهمیت باشد چیست؟

کنتراست (تضاد) ایجاد کنید.

استفاده از رنگ های متضاد مانند:

  • سیاه و سفید
  • کرم در آبی تیره
  • نقره ای بر روی سبز
  • و …

ترکیب رنگ های کلاسیک، بازی با نور و غیره می تواند ساک تبلیغاتی شما را متفاوت و قابل توجه کند.

بگذارید لوگو کار خودش را انجام دهد

لوگو مهمترین نشانه بصری شرکت شماست. مسئله داشتن لوگو مناسب، بسیار حائز اهمیت است زیرا که لوگو نقطه کامونی پیام شما است که میخواهید به مخاطبان انتقال دهید. یکی از مزایای ساک های چاپی تبلیغاتی، چاپ لوگو در ابعاد مختلف است. پس حتما لوگویی مناسب را قبل از سفارش این ساک ها، طراحی کنید.

به جنس ساک ها دستی توجه کنید.

به دلایلی روشن، برخی از ساک ها برای برخی از کسب و کارها بهتر عمل میکنند. ساک های مقوایی جدا کننده برای حمل شیشه های آبمیوه و شیر، قطعا نسبت به ساک دستی پارچه ای بهتر عمل می کنند. از سوی دیگر فروشگاه های مواد غذایی بهتر است از ساک هایی با الیافت پنبه ای استفاده کنند که محکمتر است.

استفاده از رنگ های متنوع یا تک رنگ بودن؟

به همان میزان که ساک های رنگی می تواند عالی باشد، استفاده از تک رنگ نیز می تواند چشم گیر باشد. سفید خالص، سبز، آبی و … می تواند به اندازه یک ساک رنگ قابل توجه باشد. توصیه می شود که از رنگ های سبک مانند:

  • زرد کم رنگ
  • آبی و سبز کم رنگ
  • صورتی کم رنگ
  • و …

استفاده کنید. سپس لوگو خود را با یک رنگ تیره چاپ کنید.

به طراحی فضایی دقت کنید.

از فضایی که ساک ها در اختیار شما قرار می دهند به خوبی استفاده کنید. لوگو شما نباید لزوما در وسط قرار گیرد. می تواند به صورت عمودی و یا افقی، همراه با تصویری با مزه در فضا قرار گیرد. انواع فضاسازی های مختلف را امتحان کنیدو بهترین آن را انتخاب کنید.

سخن اخر

همانطور که می بینید، ساک دستی تبلیغاتی چاپی یکی از بهترین گزینه های افزایش آگاهی و تبلیغات برند است. در این مقاله میزان اهمیت این کالا و همچنین پیشنهاداتی برای افزایش تاثیر این ساک های تبلیغاتی ارائه شد. در صورتی که می خواهید برای تبلیغات خود از ساک های چاپی استفاده کنید، گروه بگ ایران با سال ها تجربه و رضایت مشتریان می تواند به شما برای رسیدن به اهدافتان کمکی موثر نماید.

5 ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا 3 - 5 ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا

5 ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا

5 ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا برای اعیاد و مناسب های خاص

شرکت ها در فصول تعطیلات و همچنین اعیاد ممکن است شروع به برنامه ریزی کنند.  بسیاری از این شرکت ها قصد دارند برای مشتریان و مخاطبان خود در این عیدها و مناسب ها، هدیه ای منحصر به فرد تهیه کنند. علاوه بر خود هدیه، بسته بندی که هدیه در آن ارائه می شود نیز حائز اهمیت است. در این مقاله چند ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  • منحصر به فرد بودن
  • داشتن خلاقیت
  • تاثیر گذار بودن
  • متناسب با نام تجاری بودن
  • قیمت مناسب
  • سهولت در حمل و نقل
  • فضای ذخیره سازی
  • عملکرد
  • و …

می تواند برای یک بسته بندی فاکتورهای مهمی وجود داشته باشد. دقت کنید که نمایش بصری نام تجاری و محصولات شما در بسته بندی بسیار مهم است. اکثر مصرف کنندگان قضاوت های فوری را بر اساس نشانه های بصری انجام می دهند. در اینجا چند ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا در مناسبت های مختلف را، برای ایجاد حسی پایدار در مشتریان بررسی خواهیم کرد.

5 ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا 2 - 5 ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا

ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا برای اعیاد: کشیدن یا نوشتن مطلبی خاص برای مشتریان

بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حوزه تجارت آنلاین، به نوشتن یادداشت هایی دست نویس روی آورده اند. هنگامی که مشتریان خرید آنلاین می کنند، تعامل شخصی در فرآیند فروش از بین می رود.

  • اضافه کردن یادداشت های کوچک دست نویس
  • نقاشی که با دست کشید شده است

به شما امکان ایجاد ارتباطی پایدار تر را می دهد. نوشتن یک یادداشت ساده مانند: “برای سفارش شما متشکرم” و یا ” امیدوارم از خریدتان لذت ببرید”، می تواند فراتر از تصورتان بر روی ذهنیت مخاطبانتان موثر باشد. شخصی سازی پیام ها با اطلاعات هر مشتری مانند نام آنها می تواند حتی بهتر نیز عمل کند.

اگر شرکت و یا کسب و کار شما، از روش های شاد و سرگردم کننده برای جذب مخاطبان استفاده می کند، کشیدن نقاشی با دست بر روی جعبه های بسته بندی می تواند لبخند را بر روی صورت مشتریانتان بیاورد. شما همیشه می خواهید که در مشتریان خود احساس مثبت ایجاد کنید، اضافی کردن این جزئیات کوچک می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. اضافی کردن این جزئیات و به اشتراک گذاری احساسات مثبت مشتریانتان در شبکه های اجتماعی، امکان بازاریابی بیشتری را برای نام تجاری شما فراهم خواهد کرد.

ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا برای اعیاد: بسته بندی قابل بازیافت

از بسته بندی قابل بازیافت استفاده کنید. اغلب مصرف کنندگان و دریافت کنندگان هدایا خوشحال می شوند اگر بدانند که بسته بندی که شما از آن استفاده کرده اید قابلیت بازیافت دارد. این مسئله احترام شما به عنوان یک فرد از اعضای جامعه به طبیعت را نشان می دهد. که این احترام و توجه بر روی مشتریانتان بدون تاثیر نخواهد بود. به ویژه اگر آنها طرفدار محیط زیست و صرفه جویی در هزینه باشند.

برخی از بسته بندی هدایا می توانند به راحتی مورد استفاده مجدد قرار گیرند. از جمله :

 اگر شما بسته بندی که انتخاب می کنید، زیبا باشد، گیرنده با احتمال بیشتری از آن دوباره استفاده خواهد کرد. استفاده مجدد از بسته بندی هدیه یکی از بهترین راه های دوستی با محیط زیست است. از این رو کسب و کار شما باید بتواند مشتریان خود را به استفاده مجدد از بسته بندی ها تشویق کند. شما می توانید با استفاده از یک یادداشت از مشتریان خود بخواهید برای کمک به بهبود شرایط محیط زیست، یا بسته بندی را به بازیافت تحویل داده، و یا از آن مجددا استفاده کنند.

5 ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا 1 - 5 ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا

ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا برای اعیاد: هدایای رایگان

از دیدگاه مصرف کننده، هدیه رایگان همیشه خوشایند است و قطعا احساسات مثبت نسبت به یک نام تجاری یا خرده فروش را ارتقا می دهد. اگر در مورد بودجه استفاده شده نگران هستید، راه های ارزان برای ارائه هدایای رایگان و یا سفارش آنها وجود دارد. با اینکار می توانید بازخورد مثبت را نسبت به نام تجاری خود با کمترین هزینه ممکن ایجاد کنید.

کسب و کارهای کوچک می توانند به راحتی از هدایایی مانند:

  • شکلات و آبن نبات های چوبی
  • پین ها، پیکسل ها
  • برچسب ها
  • کارت های تخفیف
  • و …

برای تبلیغات خود استفاده کنند. اگر می خواهید برای فروش بیشتر محصولات تبلیغ کنید، می توانید نمونه هایی رایگان از اقلام دیگر را با خرید به خریداران خود ارائه دهید. این ایده بیشتر برای شرکت های لوازم آرایشی بهداشتی و یا اقلام غذایی مناسب است.

شما همچنین می توانید در صورت خرید بالاتر از میزان آستانه ای، به مشتریان خود هدیه ای کوچک ارائه دهید. بسیاری از  مشتریان خرید خودشان را کمی بالاتر می روند تا هدیه رایگان را دریافت کنند.

ایده خلاقانه برای بسته بندی هدایا برای اعیاد: از رنگ ها استفاده کنید

تحقیقات نشان می دهد که افراد در حدود 90 ثانیه پس از مشاهده اولیه به صورت ناخوادگاه نسبت به یک فرد، محیط و یا محصول قضاوت می کنند. جالب آن است که بین 62 تا 90 درصد ار این ارزیابی ها بر اساس ظاهر و به ویژه رنگ است.

رنگ یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی بصری است. می تواند در مورد نام تجاری شما اطلاعات زیادی را بیان کند. بهتر است زمان سفارش بسته بندی خود رنگ آن را از قبل مشخص کنید. به سراغ رنگ های سرگرم کننده و شاد بروید. مخصوصا اگر هدیه شما برای اعیاد سفارش داده شده است، بسته بندی شاد می تواند ایده خوبی باشد. همچنین رنگ های یونیک توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. فراموش نکنید که رنگ بسته بندی شما باید مناسب با محصولات شما باشد.

به صورت کلی در هنگام انتخاب و سفارش بسته بندی، به مواردی از جمله:

  • رنگ
  • طرح
  • بافت استفاده شده
  • روبان
  • کارت هدیه
  • و …

توجه کنید.

سخن آخر

  • هنگام استفاده از بسته بندی هدیه یکبار مصرف، به میزان زباله تولید شده از آن در این اعیاد توجه کنید، در نظر گرفتن گزینه بسته های سازگار با محیط زیست را فراموش نکنید.
  • به نحوی بسته بندی را انتخاب کنید که نشان دهنده اصالت برند شما باشد.
  • رنگ ها را با دقت انتخاب کنید.
  • ساختار شکلی بسته بندی شما از اهمیت برخوردار است، به آن توجه کنید.
  • از هدایای رایگان و تخفیف ها غافل نباشید.
  • نوشتن یادداشت های دست نویس را نیز فراموش نکنید.

تمام ایده هایی که در بالا مطرح و بررسی شده اند به شما برای تشکر و دریافت توجه بیشتر از مخاطبان و مشتریانتان کمک خواهد کرد. برای سفارش بسته بندی و طراحی خصوصی آن ها گروه بگیران با بهره مندی از متخصصان طراح و بهترین ساختار مورد استفاده، همیشه برای کمک، در کنار شما خواهد بود.

انواع ساک های تبلیغاتی

انواع ساک های تبلیغاتی

انواع ساک های تبلیغاتی

انواع ساک های تبلیغاتی

مطمئن شوید در نمایشگاه بعدی که شرکت شما حضور دارد از ساک های تبلیغاتی استفاده کنید

هنگامی که روی فرش نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف راه می روید قطعا تعداد زیادی از از افراد و شرکت کننده ها را می بینید که ساک های گوناگون تبلیغاتی را با خود حمل می کنند. این اتفاق دلیل بسیار خوبی را پشت خودش دارد که می تواند حقایق مهمی در مورد بازاریابی به شما یادآوری کند. اینکه:انواع ساک های تبلیغاتی

“ساک های تبلیغاتی مانند بیلبورد های متحرکی هستند که کمک می کنند پیام شرکتشان با گشتن  مداوم در فضا های مختلف در ذهن مردم باقی بماند و تاثیر تبلیغاتی زیادی بر برند سازی و تبلیغات شما دارند. این ساک ها مأمور های بازاریابی کوچک و پنهان شما هستند که وظیفه ی اصلیشان پر کردن همه جا از لوگو و برند شما است.”انواع ساک های تبلیغاتی

ساک های تبلیغاتی بیشتر از سایر محصولات تبلیغاتی طرفدار دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع ساک های تبلیغاتی
انواع ساک های تبلیغاتی

کسب و کارها و شرکت های مختلف ساک های تبلیغاتی مختص خودشان که لوگوی برندشان رویش ثبت شده را در حین جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف بین شرکت کنندگان پخش می کنند تا بتوانند از این طریق دو هدف را به انجام برسانند. یکی اینکه از سایر رقبا پیشی بگیرند و پارامتر آگاهی از برند را به اجرا بگذارند، و دیگری اینکه تاثیر ذهنی مثبتی روی ذهن مخاطبانشان داشته باشند.انواع ساک های تبلیغاتی

اما چه نوعی از این ساک ها مناسب استفاده به عنوان محصولات تبلیغاتی هستند؟ کدام انواع ساک های تبلیغاتی می توانند کاربردی فرای نمایشگاه یا جشنواره برای برند شما داشته باشند و بتوانند پیام تبلیغی شما را به بیرون از فضای نمایشگاه هم منتقل کنند؟انواع ساک های تبلیغاتی

در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع ساک های تبلیغاتی و مزیت های آن برای بازاریابی برندتان آشنا شوید. بازاریابی ای که بنا است برند شما را فراتر از سطح نمایشگاهی در آن که این ساک ها را به مشتری داده اید، تبلیغتان را بکند.

  • ساک های معمولی

قبل از اینکه بخواهید تصمیم بگیرید، خودتان را به عنوان یک شرکت کننده در یک نمایشگاه یا همایش تصور کنید. فکرش را بکنید که تعداد زیادی بروشور و برگه ی تبلیغاتی، خودکار، فلش مموری تبلیغاتی و هدایای زیاد دیگری دریافت کرده اید، علاوه بر آنها دارید وسایل شخصی مانند کتاب و دفتر و تبلت خود را هم حمل می کنید.انواع ساک های تبلیغاتی

انواع ساک های تبلیغاتی
انواع ساک های تبلیغاتی

همین اتفاق شلوغ و به هم ریخته فرصت بسیار خوبی برای شرکت ها فراهم می آورد تا بتوانند ساک های تبلیغاتی خود را به شرکت کنندگان در مراسم ارائه دهند. هرچند هدف اصلی از دادن این ساک ها تبلیغ برندی است که لوگویش روی ساک چاپ شده، اما شما عملا دارید شخصیت مثبتی از برند خود را با دادن این ساک ها نشان می دهید. چرا که برخورد اولیه تان با مشتری، در قالب کسی بوده که به او در حل وسایلش کمک کرده.انواع ساک های تبلیغاتی

نکته : یادتان باشد، در دادن ساک های تبلیغاتی خسیس نباشید. سعی نکنید فقط ساک را به کسی بدهید که به غرفه ی شما مراجعه کرده و بروشور های شما را در دست دارد. حتی اگر فرد دستی پر از تبلیغات رقبا دارد، باز هم برای کمک به او جهت حمل محصولات تبلیغاتی دیگرش، به او ساک تبلیغاتی بدهید. این حرکت بسیار هوشمندانه ایست. چرا که عملا دارید از سایر رقبا به نفع خودتان استفاده می کنید. آنها به مشتری شما دلیلی داده اند که از ساک تبلیغاتی شما استفاده کند.

  • ساک پیکنیکی

استفاده از ساک های پیکنیکی به عنوان ساک های تبلیغاتی گزینه ای بسیار عالی است. چراکه این ساک های پیکنیکی بسیار مناسب آن هستند که در شرایط گوناگون دیگری هم مورد استفاده قرار بگیرند، از جمله در پیکینک ها، کمپ کردن، عروسی و حتی در زمان سفر یا کلا کارها و تفریحات خارج از خانه.

ساک پیکنیکی وسیله ای بسیار کارآمد است که می تواند در شرایط گوناگون همراه فرد یا خانواده ی او باشد و تا مدت زیادی تبلیغ برند شما را از طریق لوگوی چاپ رویش انجام دهد.انواع ساک های تبلیغاتی

انواع ساک های تبلیغاتی
انواع ساک های تبلیغاتی

یکی دیگر از خاصیت های بسیار خوب استفاده از ساک پیکنیکی به عنوان هدیه ی تبلیغاتی این است که مردم نه تنها می توانند نوشیدنی های خود را در آن نگه دارند بلکه می توانند از ان برای حمل بطری های آب اضافه، غذا ها و تنقلات طبیعی دیگر استفاده کنند.انواع ساک های تبلیغاتی

  • ساک های نخی

در بین تمام ساک های تبلیغاتی، ساک های نخی سبک وزن ترین هستند. اگر حمل کردن تعداد زیادی از از ساک های تبلیغاتی و  سنگین دیگر برایتان دشوار است، یک ساک نخی را انتخاب کنید که می تواند با وزن و دردسر کمتر، فضای مورد نظرتان را برای شما فراهم کند.انواع ساک های تبلیغاتی

ساک های نخی یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف هستند. چرا که نه تنها می توان از آنها در طول نمایشگاه استفاده کرد، بلکه می توان تا سال ها بعد هم انها را مورد استفاده قرار داد.

انواع ساک های تبلیغاتی
انواع ساک های تبلیغاتی
  • ساک های تبلیغاتی کاغذی

اینکه بتوانید یک تصویر دوست دار محیط زیست از شرکت خودتان ارائه بدهید امری بسیار مهم است. این به خاطر آن است که بیشتر مردم ترجیح می دهند مشتری شرکت هایی باشند که دوستدار و همساز طبیعت عمل می کنند و آلودگی ایجاد نمی کنند.

ساک های تبلیغاتی کاغذی از مواد تجزیه پذیر و همگام با طبیعت ساخته می شوند که می توانند برای سال ها ورد استفاده قرار بگیرند. شما می توانید لوگوی برند خود را به خوبی و آسانی روی انها چاپ کنید.

ساک های تبلیغاتی کاغذی می توانند در زندگی روزمره هم همراه مشتری شما باشند. چرا که به خوبی می توان از این ساک های کاغذی در حین خرید های روزانه استفاده ی کافی برد.

انواع ساک های تبلیغاتی
انواع ساک های تبلیغاتی

نتیجه گیری

گزینه ی زیادی از انواع ساک های تبلیغاتی وجود دارند که می توانند نظر مشتری های بالقوه ی شما را واقعا جلب کنند و شما در رقابت تبلیغاتی بازار کار کمک زیادی بنمایند. ساک های معمولی، پیکنیکی، نخی یا حتی کاغذی تنها بخشی از گزینه های پیش روی شما هستند که می توانند همه گیری برندتان را تضمین کنند.انواع ساک های تبلیغاتی

فارغ از اینکه چه نوع ساک تبلیغاتی را انتخاب می کنید، تحقیقات نشان داده اند که اکثریت مصرف کنندگان محصولات تبلیغاتی مختلف را در نمایشگاه های مختلف دریافت می کنند و تا مدت ها بعد از آن آنها را مورد استفاده قرار می دهند. ساک های تبلیغاتی محصولاتی هستند که در جلب توجه مخاطبان تاثیر زیادی دارند و همچنین برای مدت زیادی می توانند مشتری را با برند در تماس مستقیم نگه دارند تا برند به خوبی در ذهنشان ثبت شود.

نکته : یادتان باشد که اصولا ساک های مرغوب تبلیغاتی دور ریخته نمی شوند. نهایتا از دستی به دست دیگر می روند که همین امر اتفاقا می تواند به تبلغات شما دامن بزند.

منبع مقاله